Hizmetlerimiz / Teknik Servis

ALCATEL OmniPCX Office Sayısal Telefon Santralı

Internet, ses ve veriyi tek bir kutuda sunan, önceden konfigüre edilmiş bir sunucudur. OmniPCX Office, müşterinin ihtiyacına en iyi şekilde adapte edilmek üzere tasarlanmış modüler bir sistemdir.

Kolay montaj, kolay yönetim ve kolay kullanım sağlamak üzere "hepsi bir kutuda" konseptine dayalı olarak dizayn edilmiştir. Telefon ve bilgisayar network'ü yapabilmesinin yanısıra geleceğin iletişim ihtiyaçlarını karşılamak üzere gerekli uygulamaları içeren önceden konfigürasyonu yapılmış bir sunucudur. Güvenli internet erişimi, e-posta sunucu, LAN altyapısı ve hizmetleri, CTI, çağrı yönetimi (kişisel operatör, sesli posta, hareketlilik) gibi uygulamalar sisteme tamamen yerleşiktir.

Modülerdir. Alcatel OmniPCX Office yazılımı, modüler tasarımı ve kart yapısı ile esnek konfigürasyonlar ve hizmetler sağlar.

Açıktır. Alcatel bilgisayar endüstrisinde yaygın kabul görmüş olan Linux işletim sistemini böyle bir cihazda kullanan ilk lider üreticidir. Linux entegre internet protokolleri ile son derece güvenilir ve güçlü bir işletim sistemidir. Dahası OmniPCX Office standartlara dayalıdır (CSTA, TAPI, IP, PAP/CHAP, PPTP, IPSec, POP3/SMTP). Bu, Alcatel veya üçüncü taraf uygulamalarla birlikte çalışabilmek için açık bir yapı demektir.

OmniPCX Office Santral Özellikleri

Telefon çözümleri
Alca tel OmniPCX Office üstün telefon hizmetleri içerir.

Akıllı ve kullanımı kolay hizmetler
İsimle arama, 3'lü konferans, kolay çağrı transferi, kolayca ayarlanabilen sesli rehberler, hassas tuşlar, Reflex terminallerdeki içeriğe bağımlı simgeler, direk çağrılar ve süper vizyon için Yönetici/Sekreter özelliği, çağrı izleme, çağrı toplama ve cevaplanmayan çağrıların belirlenmesi gibi çalışma grupları tarafından kullanılan özellikler.

Yerleşik sesli posta
Her OmniPCX Office sisteminde 20 dakikadan 200 saat kayıt kapasitesine kadar büyüyebilen yerleşik bir sesli posta sistemi mevcuttur. Sesli posta sistemi ayrıca çağrı izleme ve görüşme sırasına kayıt gibi özelliklere de sahiptir.

Kişisel Operatör
Kişisel operatör, Reflex terminale sahip kullanıcıların masalarından uzakta olmaları durumunda gelen çağrıları yönlendirmek üzere 5 farklı seçenek sunar: sesli posta, GSM numarası, harici numara, dahili numara (sekreter) veya operatör.

Sistem Karşılama Mesajları
Alcatel OmniPCX Office, çağrıları cevaplamak için çeşitli karşılama özellikleri sunar. Ayrıca, transfer edilmek üzere bekleyen kişilere dinletmek üzere 16 saniyelik standart bir bekleme müziğinin yanısıra, 2 dakikadan 10 dakikaya (hard disk ile) kadar ayarlanabilen bekleme müziği sağlar.

Otomatik Operatör
Otomatik operator, arayanları 24 saat boyunca karşılayabilir. Ayrıca istenen kişiye doğrudan ulaşmak için operatörü beklemeye gerek kalmaksızın bağlantı yapılmasına imkan verir.

Takım çalışması
Alcatel OmniPCX Office, yöneticinin ve sekreterin birbirlerinin terminallerindeki çağrıları izlemelerini

Bilişim teknolojileri alanında çözüm ve hizmetleriyle, anında hizmet.

EFE GRUP BİLİŞİM Tamamen müşteri memnuniyeti odaklı hizmet anlayışı ile bu güne kadar birçok kurum ve kuruluşa destek vermiştir.
Bilgi teknolojileri ve Tekneloji alanında ihtiyaçları karşılamak ve verimliliği arttırmak amacıyla; profesyonel ekibimizle sürekli iyileştirmeye inanarak en uygun hizmeti anında, çözüm ve servis desteğini sağlamak.
Bilişim teknolojileri ve bilgisayar alanında çözüm ve hizmetleriyle, fark yaratan çözümlerimizle, türkiye pazarinda daha fazla söz sahibi olmak.