Teknik Destek ve Bakım Hizmetleri

Efe Bilişim, IT destek ve bakım hizmetleri kapsamında verdiğimiz hizmetler; kritik teknik servis hizmetlerinden, bütünleşik yönetim hizmetlerine kadar geniş bir alanı kapsamaktadır. Alanında uzman ve sertifikalı personelimizle, işletmelerin asıl işlerine odaklanması sağlanarak, bilgi teknolojileri konusundaki tüm ihtiyaçları için, teknik destek ve bakım hizmeti sunulmaktadır. Bununla birlikte, teknolojik altyapının standartlara uygun ve bir bütün olarak çalışır durumda bulundurulması da bu kapsamda ele alınan çalışmalar arasındadır.
İşletmelere; ürünlerinin türü, markası ve modeli ne olursa olsun, işlerinin devamlılığını sağlamak ve beklenmeyen sorunlarda kesintisiz ve acil destek sunabilmek için sözleşmeli hizmetler sunulmaktadır.



Demo Sürümü Destop Uzaktan Destek Programı İndir

Diğer programlarla iletişim sağlanamıyorsa alternatif uzak bağlantı programı
 
Diğer programlarla iletişim sağlanamıyorsa alternatif uzak bağlantı programı
 
Diğer programlarla iletişim sağlanamıyorsa alternatif uzak bağlantı programı
 
Diğer programlarla iletişim sağlanamıyorsa alternatif uzak bağlantı programı


Demo Sürümü Cep Telefonu Uzaktan Destek Programı

Mobil cihazlar için teknik destek (Mail Kurulumu)
Android veya iOS yazılımlarını desteklemektedir.
Kişisel kullanım için ücretsizdir.
Kullanıcılar için deneme sürümü bulunmaktadır.


Hizmet Seçenekleri

Efe Bilişim Telefonda Destek Hizmeti:

Sözleşmeli işletmelerden çağrı geldiğinde anda, çağrı merkezi derhal müşterinin talebini ve destek koşullarını inceler. Şayet telefonda çözülebilir bir durum söz konusu ise, sorun çözülerek, çağrı hizmeti sonlandırılmış olur. Talep telefonda karşılanamıyor ise, müşteriye destek koşulları çerçevesinde, yerinde destek hizmeti verilir.

Efe Bilişim Uzaktan Destek Hizmeti:

Sunucu veya ağ (network) sistemlerinde oluşan problemler ya da bu sistemler için alınmak istenen teknik destek, internet üzerinden, uzaktan erişim (Remote Access) yoluyla sağlanır.

Efe Bilişim Yerinde Destek Hizmeti:

Müşterilerin sorunlarına, sözleşme koşulları çerçevesinde, yerinde destek verilir. Sorun giderilerek, talep yerine getirilmiş olur. Periyodik Bakım Hizmeti: Periyodik bakım hizmetini alan müşterilere, sözleşme kapsamındaki ürünler için, sözleşmede belirten aralıklarda genel bakım hizmeti verilir. Periyodik bakım sırasında cihazların kontrolleri yapılır, varsa arızalar giderilerek, fiziksel bağlantıları kontrol edilir. Bu sayede arızaya sebep olabilecek durumların önüne geçilmiş ve performansın korunarak iş devamlılığı sağlanmış olur. Destek Uzmanı

Efe Bilişim Cep Telefon Uzaktan Destek Hizmeti:

Sadece sözleşmeli olduğumuz müşterilerimiz için mail problemleri ya da bu programlar için alınmak istenen teknik destek, internet üzerinden, uzaktan erişim yoluyla sağlanır.

Bulundurma Hizmeti:

Destek uzmanı bulundurma hizmetini alan müşterilere, firmamız tarafından destek uzmanları tayin edilir. Bu uzmanlar sürekli müşterilerimizin yanında olup, sorunlara ilk müdahalede bulunur. Oluşan problemlerin çözümü mümkün ise sorun giderilir, değilse firmamızla gerekli koordinasyonu sağlanarak çözülme ulaşılır.

Destek kapsamı, ihtiyaca göre donanım ve/veya yazılım desteği olabileceği gibi, parça hariç veya parça dâhil şeklinde de olabilir. Sözleşmeli müşterilerimize verilen servislerle ilgili olarak düzenli raporlar alınarak, verilen hizmet ve kalitesi sürekli takip edilir. Bu raporlar müşterilerimizle de düzenli olarak paylaşılır.